top of page
שאלות נפוצות
אנו דוגלים בסדר ובדיוק רב, מתוך אמונה שרק כך אפשר להעניק לכל לקוח שירות אמיתי מבלי לבלבל אף אחד.
לפניכם מבחר שאלות ותשובות בכדי שתכירו את הייחוד של כחברה, ובכדי שתוכלו ליהנות בצורה מושלמת מכל קנייה. אם ישנה שאלה שעולה בראשכם ולא מצאתם לה מענה, כתבו לנו בטופס המצורף מטה ואנו נספק לכם תשובה מדויקת ואישית.
-
איפה החנות שלכם?פרומיס הינה החברה המייבאת את הריהוט לארץ, אנו מוכרים ללקוחות פרטיים בכל הארץ דרך האתר או דרך משרד ההזמנות. אנחנו מעניקים ללקוחותינו שירות מצוין ומקפידים שהמוצרים שלנו יהיו מהחומרים האיכותיים ביותר, ושעיצוב הפריטים יהיה ברמת הגימור הגבוהה ביותר ומלא בסטייל. כמו בכל תחום גם תחום הריהוט נמכר בהצלחה גדולה און ליין, אנו נשמח לעזור בכל שאלה בשיחה או ווצאפ. פרטים בצור קשר. בנוסף, חלק מרהיטי פרומיס (לא כל הקוקלציה) ניתן למצוא גם במבחר חנויות בכל הארץ, שאלו אותנו על החנות הקרובה אליכם.
-
האם ניתן לבצע שינויים ברהיט?הרהיטים שלנו מיובאים מחו"ל (כמה ארצות שונות) במידות סטנדרטיות המתאימות לבית הישראלי. לא ניתן לבצע שינויים והתאמה אישית לפי מידה.
-
איך מזמינים דרך האתר?הקמנו אתר שקל לתפעול, ההזמנה אינה דורשת הרשמה מיוחדת כל שיש לעשות- לבחור את הרהיט שאהבת, לשים בעגלה ולסיים את הרכישה בבחירת שיטת התשלום. לאחר סיום ההזמנה ותשלום, יישלח למייל שהקלדת אישור ולגבי ההובלה אנחנו ניצור אתך קשר לתאום.
-
האם הרכישה און ליין באתר מאובטחת?בוודאי! השמירה על בטחון הנתונים הרגישים של המשתמשים והמשתמשות שלנו הוא בחשיבות העליונה ביותר, עם רמת מחויבות של 100% בהגנה על הנתונים. פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת האתר, הסליקה נעשית דרך חברות האשראי באופן מאובטח, ואנו עובדים בתאימות מלאה עם תקן PCI DSS (תקני אבטחת המידע בתעשיית כרטיסי התשלום).
-
מה הן אפשריות התשלום באתר?ניתן לשלם בכרטיס אשראי או העברה בנקאית לפי פרטי החשבון המצוינים בטופס סיום הרכישה.
-
מה מחיר ההובלה?עלות המשלוח תלויה בסוג וגודל הפריט, המחירים מעודכנים באתר בשלב העגלה, למעט ימי מבצע בהם המשלוחים חינם.
-
מה הם זמני האספקה?זמני האספקה הם בין 5-21 ימי עסקים, תלוי ברהיט ובמלאי. רהיט שבמלאי יכול להגיע לבית לקוח תוך מספר ימים. לאחר אישור ההזמנה אנו יוצרים קשר לתאום הובלה.
-
יש אחריות על הרהיטים?חברת פרומיס מעניקה אחריות מלאה על מוצרי ריהוט במשך שנה החל ממועד אספקת המוצרים לבית הלקוח\ה, ובצירוף חשבונית מס או טופס הזמנה מקורי המעידים על הרכישה. לפירוט נוסף - תעודת אחריות
-
אם ברצוני אספקה מאוחרת ולשמור את הרהיט אצלכם בחברה?אפשרי בהחלט! ניתן לרכוש רהיט ולבקש לשמור אותו במחסנינו עד 3 חודשים מיום הקנייה (ליותר מזה צרו קשר לתאום ) יש לציין זאת בשדה הערות לפני סגירת ההזמנה, אנא כתבו אספקה מאוחרת ואת צפי התאריך. אנחנו כבר נשמור אתכם על קשר לתאום מדויק.
bottom of page